Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, July 20, 2016

Matičin četvrtak za mene, 2015.

Ogranak Matice hrvatske Velika Gorica u svom godišnjem programu ugošćuje i hrvatske književnike (poete, prozaiste i druge stvaratelje pisane riječi) pa je tu i ciklus predstavljanja hrvatskih pjesnika. Ogranak ima svoj dan u tjednu, simboličnog naslova Matičin četvrtak, a predsjednik Ogranka, Stjepan Rendulić, čovjek je s dušom, od povjerenja i predanosti pa i ne čudi da je na toj funkciji već dugi niz godina. Kod njega je, čini mi se: orilo, gorilo – posao će se obaviti.
Pozivom na gostovanje (15. listopada, 2015.), kojim me Ogranak želi predstaviti Velikogoričanima kao hrvatsku pjesnikinju, i samoj će mi biti učinjena velika čast i radost. Dakako, poziv mi je odzvonio u glavi, srcu i duši, šaljući mi samo jednu poruku: poruku prepoznavanja. A ona mi je govorila, da je netko prepoznao moj rad i da želi da se i na ovaj način prezentiram...
Preplavljena osjećajima dobro znanima onima koji stvaraju i koji se upuštaju u javne priče, uspjela sam do kraja odigrati glavnu ulogu koju mi je namijenio moj Ogranak Matice hrvatske u mojoj Velikoj Gorici.
Više, dragi moji Blogovci, iščitajte iz jednog od članaka iz velikogoričkih medija:

Večer uz Zdenku Mlinar privukla veliki broj posjetitelja

Ogranak Matice hrvatske u Velikoj Gorici Velikogoričanima je u četvrtak ponudio jednu posebnu večer, večer začinjenu poezijom i prozom, glazbom, razgovorom i druženjem. U središtu tog druženja našla se velikogorička i hrvatska pjesnikinja Zdenka Mlinar.
U sklopu Matičina četvrtka predstavila se Zdenka Mlinar, pjesnikinja koja piše poeziju i prozu, ali i minijature, aforizme i haiku. Članica je i tajnica Udruge umjetnika "Spark" Velika Gorica, velikogoričkog čitateljskog kluba "Književni sladokusci", te "Hrvatskog sabora kulture" Zagreb. Objavila je tri samostalne zbirke pjesama: "Vijenac od srebra", "Na otoku MIRAKUL", te „Smisao u besmislu“. Zastupljena je u više skupnih djela kao u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.
- Zdenka se bavi i društvenim radom, sudjeluje na izložbama, likovnim kolonijama, i drugim humanitarnim djelovanjima. Radove objavljuje u pisanim i elektronskim medijima te na raznim gostovanjima i tribinama. Iako joj je obitelj na prvom mjestu, osim pisanjem, bavi se fotografiranjem, slikanjem te uzgajanjem cvijeća – rekla je Đurđa Parać, moderatorica ovog susreta.


Posjetitelji su u sklopu susreta mogli poslušati stihove Zdenke Mlinar, a kako uz njih ide i glazba, za to su se pobrinuli mladi glazbenici UŠ Franje Lučića.


- Kad sam napisala prvu pjesmu, mislila sam kako je to bio početak. Međutim, kad se vraćam u djetinjstvo otkrivam tisuću stvari koje su me već tad označavale kao osobu koja će živjeti za poeziju i koja će ljubiti pisanu riječ. To su oni dani djetinjstva kad sam već prije škole znala sve poruke i pjesmice koje su pisale na starim kuhinjskim krpama – kaže pjesnikinja Zdenka Mlinar nadodavši kako joj je veliku ljubav prema poeziji i pjesmi prenio njen djed.
- Svojoj kćeri za 18. rođendan poklonila sam pisanu riječ – napisala sam joj pjesmu. I ta pjesma joj je izmamila suzu na oko – naglašava.


Autorica: Ana Peternac, 19. listopada 2015.

P.S. I još fotki iz privatne arhive uz napomenu da mi je ovo gostovanje, upriličeno od Ogranka Matice hrvatske Velika Gorica, bilo i jedan od najljepših rođendanskih darova. HVALA SVIMA koji su bili dijelom ove moje poetsko-glazbene priče!


jesen, 2015.