Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, July 8, 2021

2021- INDIJSKI PJESNIK MALAYA KUMAR JATI - Recenzija moje pjesme "LJUBAV JE MOJA VJERA", 7.7.2021.

O, KAKO JE LIJEPO ZAPOČETI DAN čitanjem KREATIVNOG OSVRTA na moju pjesmu "LJUBAV JE MOJA VJERA" uvaženog i plemenitog indijskog pjesnika Malaya Kumar Jati ... Za povjerovati mi je kako je NEMOGUĆE doista MOGUĆE, u što nas u svojim djelima uvjerava i naš veliki književnik svjetskog ranga Bajram Redzepagic. Poštovani maestro Malaya, od srca Vam HVALA!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1634781806718062&id=100005587745356&sfnsn=mo

❤
1

Moj kreativni osvrt na iznimno lijepu pjesmu proslavljene pjesnikinje Zdenka Mlinar
Njena pjesma:

LJUBAV JE MOJA VJERA

 

Slavim ljepotu

I dobrotu, samo,

Lahor svilenoga sna,

Nek 'me nosi tamo.

Tamo,

Gdje anđeli bijeli snivaju

I gdje harfe mira sviraju ...

 

Svoj život,

Svjetlom duše, želim ovjenčati,

Gorke sudbine,

Vrtovima rajskim okončati.

 

S izvora čistih srca,

Vjerujem želim piti,

Utjeha i nada nesretnima biti.

Poput leptira,

Neka cvjetni let slave,

Da im Orion, krasni,

Obasjava snove plave.

 

Ljubav je moja vjera,

Djecu svoju njome dojim,

U okovima, dane sužnja,

Zbog toga neka brojim.

Neka se bijes nerazuma,

Na mene sav sruči,

Ako mi srce,

U ritmu ljubavi,

Prestane tući ...

 

Ako glazbu ljubavi

Neću moći čuti!


Copyright@Zdenka Mlinar
Sva prava pridržana
Moj osvrt:
Draga časna pjesnikinjo Zdenka Mlinar,
Vaša elegantna pjesma pod naslovom LJUBAV MOJA VJERA je ogledalo koje vjerno odražava vaše unutarnje biće. Tvoj način života je prilično eksplicitan u tvojoj pjesmi koja ti donosi svojevrsno zadovoljstvo da živiš miran i blažen život s aromom ljubavi. Tok života je zagonetan. Ona nam pruža priliku da život učinimo vrijednim života noseći ljubav u srcu. Oni koji vjeruju u ljubav s ljubavlju jedni i jedni dobivaju ljubav i naklonost zauzvrat koji im život čine uspješnim obiljem mira i blaženstva, ali neki ignorirani momci imaju odvratnost prema drugima što im donosi pakao nemira, bez ljubavi i prezira. Izgube svoj put u džungli života i susreću se sa svojim tragičnim krajem u pojasu. Ovdje u prekrasnoj pjesmi izgleda drugačije sa svim svojim altruističkim ambicijama promoviranja ljubavi i vjere da vodi uspješan svjetski život. Pjesnikinja je duboko sklona ljepoti i dobroti. Voli da je povede povjetarac u beatifičnu zemlju gdje se anđeli paragonske ljepote sanjaju i harfe mira da bi se ugušila jedna i sve sa simfonijom mira. Pjesnikinja je ambiciozna posjedovati glasnu dušu sa svim efektnim ekstazama bez tuge, depresije i frustracije. Voli živjeti u raju da bi doživjela zadovoljstva do srži bez znakova žalbe ili lamentacija bilo koje vrste. Pjesnikinja ponovno pokazuje svoju fascinaciju osvajanjem srca svjetlom vjere i ljubavi. Voli se sprijateljiti sa nesretnim ljudima koji su dobre i plemenite duše da pjevaju slavu prijateljstva i natjeraju ih da okuse blaženo postojanje ukidajući svoje mračne dane želje i lišenja. Milostivo srce pjesničke pjesničke pokreće njihova jada i tako je odlučna da im donese sva zadovoljstva svijeta i odnese na prekrasno mjesto gdje će imati veliku radost susreta sa moćnim i moćnim lovackim dječakom Orion. Pjesnikinja je anđeo ljubavi, vjere i dobrote. Ona daje joj jasno stajanje kroz pjesmu da voli voljeti jednog i sve. Štoviše, kaže da je ljubav njena najveća vjera s kojom može učiniti nemoguće. Svojom majčinskom nježnošću puno voli svoju djecu i sve boli poziva da izbjegne nesreću svojoj razmaženoj djeci. Voli da joj srce nastavi da kuca u melodiji s ljubavlju do posljednjeg daha. Kakve težnje za zajedništvom ljubavi ona njeguje! Ona je oličenje ljubavi, apostol brige i epitet Pohvalnosti tebi draga časna poeta što sklada tako zvjezdanu pjesmu da odražava njegove osjećaje i stavove koji je čine potpunim čovjekom sa svim vrlinama.
Autorska prava @Malaya Kumar Jati
Sva prava pridržana
7 srpnja, 2021