Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, September 11, 2019

„NAJLJEPŠE LJUBAVNE PJESME“ - KULTura sNOVA ZAGREB, 2019.

Iz zbirke radova „NAJLJEPŠE LJUBAVNE PJESME - KULTura sNOVA, Zagreb - Promocija je održana 31. kolovoza 2019. U zbirci su tri moje pjesme pa ja iz svojih još neobjavljenih radova izabrah one posvećene najdražima: unučici, kćeri i sinu! 
Lucija
(mojoj unučici)

Moj si život i pjesma u meni,
Ostatak svijeta, dašak ti u sjeni;
Moja si misao i moj san,
Drhtaj srca, moja zora i dan...

Ti, samo ti,
U jedno smo spojeni,
K'o obala i more, ti i ja,
Moja Lucija!

Svu ljubav tebi želim dati,
Osmijehom tvojim srce okovati;
Moja si misao i moj san,
Drhtaj srca, moja zora i dan...

Ti, samo ti,
U jedno smo spojeni,
K'o obala i more, ti i ja,
Moja Lucija!

K'o obala i more, ti i ja,
Moja Lucija!

*** 

Ivana
(mojoj kćeri)

Obasjalo me svjetlo ljubavi
Kada mi te donesoše anđeli;
Kose plave i nježne kao lan,
Pogleda, bojom neba obojan...

Ivana,  jedno smo mi,
Ivana, ti si ja, a ja sam ti;
Jer ljubav kao dah nježnu,
K'o livadu cvjetnu, dražesnu,
Ljubav božanska štiti,
Draguljima vječnosti ju kiti.

Ivana, jedno smo mi,
Ivana, ti si ja, a ja sam ti!

Od prvoga dana i prvoga trena,
Srca dva u jedno su spojena;
Moje si blago, moja sreća,
Radost moga života, najveća...

Ivana,  jedno smo mi,
Ivana, ti si ja, a ja sam ti;
Jer ljubav kao dah nježnu
K'o livadu cvjetnu, dražesnu,
Ljubav božanska štiti,
Draguljima vječnosti ju kiti.

Ivana, jedno smo mi,
Ivana, ti si ja, a ja sam ti!

*** 

Sine moj

Noć je bila topla i vedra,
Noć od svih drugih vedrija;
Kad' od ljubavi pucala su mi njedra,
Kada sam tvoga života razapela jedra...

Sine, sine moj!

Ti si svjetlo moga neba,
Na njemu si zvijezda sjajna;
U očima ti cijeloga svijeta ljepota,
Tvojim morem teče rijeka moga života...

Sine jedini,
Dušo i srce srca mog',
Nek' te čuvaju anđeli,
Nek' te čuva dragi Bog!

Ti si cvijet iz rajskih vrtova,
Opojni si miris mojih dvora;
Ljubav u srcu neka ti stanuje,
Glas dobrote neka te raduje...

Sine jedini,
Dušo i srce srca mog',
Nek' te čuvaju anđeli,
Nek' te čuva dragi Bog.
Nek' te čuvaju anđeli,
Nek' te čuva dragi Bog,

Sine, sine moj!

napisala 2015.
rujna 2019.