Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, November 30, 2020

PJESMA DANA - LJUBAV JE MOJA VJERA / LOVE IS MY FAITH – 1.8.2020.

 PJESMA DANA


LJUBAV JE MOJA VJERA
Slavim ljepotu
I dobrotu, samo,
Lahor svilenoga sna,
Nek 'me nosi tamo.
Tamo,
Gdje anđeli bijeli snivaju
I gdje harfe mira sviraju ...
Svoj život,
Svjetlom duše, želim ovjenčati,
Gorke sudbine,
Vrtovima rajskim okončati.
S izvora čistih srca,
Vjerujem želim piti,
Utjeha i nada nesretnima biti.
Poput leptira,
Neka cvjetni let slave,
Da im Orion, krasni,
Obasjava snove plave.
Ljubav je moja vjera,
Djecu svoju njome dojim,
U okovima, dane sužnja,
Zbog toga neka brojim.
Neka se bijes nerazuma,
Na mene sav sruči,
Ako mi srce,
U ritmu ljubavi,
Prestane tući ...
Ako glazbu ljubavi
Neću moći čuti!
Zdenka Mlinar
------------------------

LOVE IS MY FAITH I celebrate beauty and goodness, just, A breeze of a silk sleep, let him take me there. Where, white angels dream, And the harps of peace play ... My life, With a bright soul I want to be crowned With bitter destinies end In the gardens of paradise. From the source I want to drink faith Of all pure hearts, With hope and consolation I want to be friend For all unhappy people Like a butterfly, Flower of summer, Let them celebrate And that beautiful Orion To illuminates blue dreams. Love is my faith My children are Breastfeed by beautiful faith With the shackles If the day of slavery And therefore, I want to count. The rage of unreasonable, Let it all fall on me, If in my heart In rhythmic melodies of love, To stop beating me. If the music of love I won’t be able Just to hear!!!  

© Zdenka Mlinar

Translation: Suzana Sojtari

studeni 2020.