Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, May 5, 2020

POEZIA DEL ALMA i DIEGO ARRIETTA FONDOR, 2020.

Hvala puno grupi POEZIA DEL ALMA i DIEGO ARRIETTA FONDOR za ove diplome na temu ljubavi...

MOJ OTAC ZIDAR
(akrostih)

Moj oče, čovječe od teška rada i prolivena znoja u potocima,
Otišao si tijelom, ali ne i dušom, koje u mom srcu itekako ima.
Jakošću tom zanesena, iako ti ne bi, kitim te vjencem mojih rima.

Otac si bio za pouku da nas dobra djela, rad i red trebaju krasiti,
Tako si nam govorio: Nikada, nikada nemojte sami sebe hvaliti!
Ali, teško je odoljeti pjesme zovu, vjeruj, ne prestaje me mamiti,
Cijela mu se dadoh, u vjeri da ćeš me žuljevitom snagom braniti.
Zidar! Da, zidar kućâ ljubavi i nade u dobro, otac moj je bio,

I stazu moga života zidao je, vrijeme bez mržnje za nju snio.
Da nije uspio, dobro je znao, al’ i nad mrvicama sreće je bdio,
Avetima zla, oprost je dijelio, i njima je kuće ljubavi zidati htio...
Radost nesta. Netko ga je Velik pod skute vječnoga mira skrio!

Zdenka Mlinar
travnja 2020.