Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, December 11, 2019

ZLATNI I SREBRNI CERTIFIKATI za tjednu mikro poeziju, 2019.

Mikro poezija na teme: Nenasilje i Empatija,

Zdenka Mlinar is feeling blessed.
October 20
ZLATNI I SREBRNI ROĐENDANSKI DAROVI OD MOJE INDIJSKE GLS OBITELJI! Hvala mojem velikom učitelju i ocu Obitelji, Bhagirath Choudhary te uvaženim članovima žirija Malaya Kumar Jati i Himanshu Jena na ocjenama koje mi donesoše svjetlo i ljubav! ❤️
-------------------------------------------------------
GOLD AND SILVER BIRTHDAY GIFTS FROM MY INDIAN GLS FAMILY! Thank you to my great teacher and father of the family, Bhagirath Choudhary, and distinguished jury members Malaya Kumar Jati and Himanshu Jena for the grades that brought me light and love! ❤️

listopada 2019.