Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, July 8, 2021

2021-MOJA MILA BABICA - TREĆI RECITAL KAJKAVSKE POEZIJE "Stara lipa", Vrbovec 2021.

MOJ KAJ I MOJA MILA BABICA - Treći recital kajkavske poezije "Stara lipa", Vrbovec 2021.

MOJA MILA BABICA
V rupce i rubače črne,
Zamotala si noge i ruke,
Kak i se žene selske;
Z očmi, tere su ti svetile,
Kak žaravka v kmice!
Znom, čudno su te gledele
Žene v gradske beline,
A i mi deca smu se srameli
Te robe i ruk, tere su nas ronile!
Denes, moja mila Babica,
I v tvojemu i sekom kraju,
Se je mejne črne rubače,
Al i beline bleščeče...
I v stora i v mloda srca
Črnina se neka zavlekla,
Pok ti jo, moja mila Babica,
I ovo bum rekla:
Vu mene
Za črninu mesta nima;
Zote na nebu i za se na zemle,
Vu mene, samo lubavi ima!
lipnja 2021.