Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Saturday, May 30, 2020

POETSKI MARATON "PJESNICI U DOBA KORONE" - ZA SVE RADOSTI JA VAS IMAM, 2020.

ZA SVE RADOSTI JA VAS IMAM - POETSKI MARATON "PJESNICI U DOBA KORONE"... Pozdrav organizatorima i pjesnicima diljem 🌍 !!!
ZA SVE RADOSTI JA VAS IMAM
Kada mi teret godina slomi krila,
A jesen života u meni bude bila,
Visinama vi ćete letjeti,
Taći sâmo nebo htjeti.
Sjaj i boja očiju mojih kada zgasne
Vaših će, sjaj i boje, biti jasne,
Ljepotu svijeta će gledati,
Zlaaatom sjati.
Koraci moji, kada spori i teški postanu
I, na one od nekad, u uspomenu stanu,
Vaši će dugim stazama ići,
Na željene ciljeve uvijek stići.

Za sve radosti ja vas imam
I za vječnost će biti, znam -
Moja ste krila, oči, koraci moji,
A ta radost i snaga
Niti se mjeri, niti broji!
(Iz knjige Vijenac od srebra (2005.)
lipnja 2020.