Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, February 10, 2021

2020-POEZIJA GODINE "TRAGOVI PJESME", zbornik radova - KNS Sarajevo 2020.

BALKANSKA PJESNIČKA UNIJA - zbornik radova „TRAGOVI PJESME“, II. ciklus konkursa „POEZIJA GODINE 2020.“ - u nakladi Udruženja za kulturu KNS "Nova svjetlost Sarajevo"...

LJUBAV JE MOJA VJERA

 

Slavim ljepotu i dobrotu, samo,

lahor svilenoga sna, nek' me nosi tamo.

Tamo, gdje anđeli bijeli snivaju

i gdje harfe mira i ljubavi sviraju...


Svoj život, svjetlom duše, želim ovjenčati,

gorke sudbine, vrtovima rajskim okončati.

Sa izvora čistih srca, vjeru želim piti,

utjeha i nada nesretnima biti.

Poput leptira, let cvjetni neka slave,

da im Orion krasni obasjava snove plave.


Ljubav je moja vjera, djecu svoju njome dojim;

u okovima, dane sužnja, zbog toga neka brojim.

Neka se bijes nerazuma, na mene sav sruči,

ako mi srce, u ritmu ljubavi, prestane tući...

Ako, glazbu ljubavi, neću moći čuti!


Zdenka Mlinar

studeni 2020.