Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, May 17, 2019

PJESMA S POSVETOM - HVALA TI vilo moja crvenokosa, 2019.

Odavno je u meni rasla želja da svoju dragu prijateljicu Gordanu Sarić počastim lijepom rječju, stihom. Ona je moja muza i nadahnuće, ona je moja učiteljica i vazda osmijehom obasjana sunčica. I evo, nakon njene pjesme Bogovima, stihovi sami potekoše... 
HVALA TI
vilo moja crvenokosa

Hvala ti, draga, za Boga ljubavi,
Na čiji me oltar pjesmom uznosiš;
Hvala ti, vilo moja crvenokosa,
Puna radosti i od ljubavi satkana ponosa,
Što osmijehe duše moje
Kitiš uzdarjem osmijeha duše svoje...

Hvala ti na sjaju tvoje bjeline
I za darivane mi fine manire,
Kojima ću ti, uz hvalu, i ovo obećanje dati:
U igri osmijha naših, vilo moja crvenokosa,
Stazu ću, za Boga ljubavi, s tbom i ja tkati
Pa, s osmijehom na reveru srca, sjati i sjati !!!


(15.5.2019.)