Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, February 10, 2021

2020-DANI EUROPSKE BAŠTINE - PRIZNANJE - Grad Velika Gorica, 2020.

LIJEPO JE KADA I GRAD PREPOZNA ONO ŠTO RADIMO... "Turopolu z mojega srca" Zdenke Mlinar čuva turopoljsku kajkavštinu od zaborava. Za Dane europske baštine moju pjesmu TU I TAM, kazivala je Nevenka Lang. Fola, droga!

http://cityportal.hr/foto-turopolu-z-mojega-srca-zdenke.../

 https://youtu.be/A-9mqvxZK6Q

TU I TAM


Tu, de mi se diši,

De mi život prehoja;

Tu sem jo i se moje,

Moj dom i pesme moje.


Tu, de mi veter losi nosi

I nuki de mi se igraju;

Tu sem jo i se moje,

Moj dom i knige moje...

 

Tam, de stora hiža još stoji,

De mladost i detinstvo su moji;

Tam je del mene

I zanavek bu, tam, ostal.


Moje dedov živlejne

I moje rođejne,

Nemreju nikam odonud.

V sečajnu je bum nosila sekud!


Zdenka Mlinar

(Pjesmu je kazivala: Nevenka Lang)

listopada 2020.