Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, December 13, 2016

Za "Mirakul" - Pjesma s posvetom

Ne pišem što moram ili što mi je to netko rekao. Ne pišem ni što mislim kako znam pisati, niti kako bih ispunila vrijeme između gledanja onog rijetkog što mi se sviđa na televiziji, niti od silne dokonosti, niti zbog imanja novca za nešto od napisanog objaviti... Pišem jer volim pisati!
Nedavno sam od jedne kolegice po ljubavi prema čitanju čula izjavu kako ona ČITA da bi preživjela, na što sam joj ja odgovorila da ja pak PIŠEM kako bih preživjela. No, pravi odgovor, mojoj kolegici po „književnom sladokusju“, bio bi: kako ja (sada, u ovim godinama) živim kako bih pisala. I čitala. Iz ljubavi i s ljubavlju. - Jer liječi. Uistinu. Od mnogih bolesti.
I što reći, osim da sam sretna zbog tog otkrića. Da sam sretna što pronađoh sebe drugačiju od one iz mladosti. Toliko, da poželim napisati pjesmu suprotnu onoj Plavog orkestra – Bolje biti pijan nego star!
(čitaj/te dalje, dragi Blogovci)

Tablete za emocije 
(pjesma s posvetom)


Nešto sam bila rasuta.
Emocionalno.

Kao rasuti teret na cesti.
Tko naiđe, po njemu gazi.

Nagutana boli do kosti,
pružim ruku do police
s lijekovima.

Uzeti neku tabletu treba,
da se emocije sakupe.

Da očvrsnu.
Da bol mine.

Ruka za kutijom posegla,
tabletu uzela,
sa strane broj sto sedam.

Na kutiji je pisalo:
Zdenka Mlinar „Mirakul“.

Očima sam je progutala.
Boljka je nestala.

Jasna Sršen
ljeta 2016.

P.S. Hvala ti, draga Jasna! Poruka je ovo koja vrijedi. Koja liječi!

prosinca 2016.