Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, July 14, 2020

SPLIT NA DLANU - SPLITE MOJ, 2020.

Iz zbirke radova „SPLIT NA DLANU - KULTura sNOVA, Zagreb - Međunarodna pjesnička manifestacija, Pula - Rovinj 2019.
SPLITE MOJ
(akrostih)

Splite, grade svita i biserna nisko bila,
Pismu ti u rime slažen da ti bude mila.
Lahoron plavin, lice joj mlado umivan,
Iskrenin srcen je jubin, tebi darivan.
Tvojon rivon, nek' đirava i ovoga lita,
Eho tvojih vala, nek' jubi ju dok cvita.

Moj Splite, iako tvoje dite nisan,
O tebi zborin i ostavjan trag pisan.
Jer, ka i tvoje, srce mi nije kutak tisan.

Zdenka Mlinar 
srpnja 2020.