Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, May 4, 2017

Promocija knjige "ŽIVOT JE RADOST", 2017.

Kad se objavi knjiga, praksa je u svijetu književnosti, toj knjizi u čast, prirediti i promociju. Predstaviti ju onima koji iščekivaše njeno „rođenje“ i koji vole pisanu riječ. Promocija se radi i zbog toga što je, za književnost i ljude od knjige i „pera“, izlazak svake nove knjige blagdan.
No, bit ću iskrena pa reći da je objavljena knjiga ipak najveća radost autoru koji ju je stvarao, nerijetko i godinama. Za njega je to sigurno blagdan, vrijedan dijeljenja radosti s onima koji sudjelovaše u tom stvaranju, intelektualno ili financijski, te s onima koji znaju cijeniti umjetnost i kulturu uopće. Ali i s onima kojima će se tek dogoditi čarolija otkrivenja tog važnog segmenta u našim životima.
Eto, tako se i meni, kao rezultat dugotrajnog rada, nadanja i čekanja, dogodi ponovna radost dijeljenja, koja mi podari još ljubavi i životne radosti te zrnce više mudrosti.
No, sve pripisujem i svojoj filozofiji života u ime koje napisah: Čekala sam jutro / i, k'o najljepšem daru, bijelom se danu obradovala. / Svjetlost poželjeh i svjetlost me ljubi.
Ova perlica, izdvojena iz duge niske koju smjestih između korica s naslovom „ŽIVOT JE RADOST“ i kojoj u čast, u suradnji s Gradskom knjižnicom Velika Gorica i Udrugom umjetnika „Spark“ Velika Gorica, priredih promociju, dar je i vama, dragi Blogovci. Kao i uvijek - s radošću i ljubavlju!
Stoga, HVALA svima vama koji ćete zaviriti u ovu moju škrinjicu s blagom i podijeliti sa mnom radost stvaranja, te svima koji sa mnom dijeliše radost promoviranja ove moje IV. ode radosti!
(više u foto-zapisu)



travnja 2017.

Foto: Zdenko Mlinar