Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, November 26, 2018

DUBROVNIK NA DLANU, 2018.

DUBROVNIK, BISER JADRANA – Moj poetski rad za 2. Međunarodni pjesnički festival DUBROVNIK NA DLANU, koji je organizirala KULTura sNOVA Zagreb.
Poput nekoliko ranijih radova poslanih Udruzi za promicanje kulture Zagreb, i ovaj rad je ušao u zajedničku zbirku naslovljenu kao i manifestacija „DUBROVNIK NA DLANU“.
Bila mi je radost biti sudionicom ovog velikog kulturnog događaja, stoga zahvaljujem vrijednim i predanim organizatorima na čelu s predsjednikom Zdravkom Odorčić za ovu priliku, uz žâl što nisam bila u mogućnosti biti na trodnevnom dubrovačkom Susretu pjesnika iz cijelog svijeta. 
No, velikodušno mi je izašla u susret moja draga prijateljica, nikšićka poetesa i humanitarka, žena od bjeline i stvaranja pozitivne energije, umilnog glasa i osmijeha poput sunca, Gordana Sarić, ispunivši mi želju da baš ona pročita moju pjesmu na tom Skupu. Pa, draga Goco, ovo je mjesto i medij za još jednom ti reći HVALA!
(više u nastavku)

studeni 2018.