Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Saturday, April 7, 2018

PLAKETA za pjesmu „Pjesniče“

Konkurs Kulturnog udruženja „Musa Ćazim Ćatić“ Odžak, Minchen, objavljujen je u lipnju 2017. godine, s radošću se odazivam pozivu i sudjelujem u natječaju sa svojim sljedećim radom:
Pjesniče

Pjesniče, Ti koji znade da bez ičega si došao
I da ćeš bez ičega pred Boga stati,
Ti koji si paklene muke prošao,
Želeći drugome zraku sunca dati.

Pjesniče, Ti koji si ljepotu i ljubav hranio
Jezikom naroda kod kojeg si bio,
Ti koji si korijenje svoje branio
I vratiti se svojem izvorištu htio...

Eto, i ja sam ti, Pjesniče, nevolju nanio
Jer bijah onakav kakav biti nisam smio;
Grijesima svojim i najsvetije sam ranio!

Da li bi, Pjesniče, zâme, moliti htio,
Milost Božju koju sam noćas sanio?
Ne bih li se, Majci Zemlji, u njedra skrio!

No, 22. ožujka stiže mi e-mail sljedećeg sadržaja:
Poštovana gosp. Zdenka,
Kulturno udruženje „Musa Ćazim Ćatić“ dodjeljuje PLAKETU „Musa Ćazim Ćatić“ za sudjelovanje na književnom konkursu „Musa Ćazim Ćatić“ raspisanom u čast velikog bosanskohercegovačkog pjesnika Muse Ćazima Ćatića za najbolju neobjavljenu pjesmu.
Vaša pjesma je ušla u uži izbor za osvajanje književne nagrade i time doprinijela jačanju, podsticanju i vrednovanju književnog stvaralaštva. 
Pozivamo vas na svečanost dodjele nagrada i promociju knjiga sa pjesničkih konkursa, koja će se održati u Odžaku 31. marta u 14 sati…
Molimo Vas da potvrdite Vaš dolazak.
Srdačan pozdrav!
Husein Huska Ismailović, predsjednik Udruženja
Nažalost, potvrđujem svoj nedolazak na dodjelu nagrada i promociju knjiga, no bila sam u Odžaku u svojim mislima, baš kao što sam bila zahvalna i prosudbenom povjerenstvu na dodjeli PLAKETE koja će mi biti podsjetnik da ne trebam odustajati od pisanja, da je lijepo biti ono zrnce pozitivnog koje stvara lijepu riječ, a ta riječ pisano djelo za buduće generacije koje će, kao takvo, biti i trag mojeg malog bivstva na ovom svijetu.
ožujka 2018.