Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, July 30, 2019

"Zogreb i jo" - ZAGREB NA DLANU, 2019.

Iz zbirke radova „ZAGREB NA DLANU - KULTura sNOVA, Zagreb - Međunarodna pjesnička manifestacija,  „ZAGREB NA DLANU“ - 28. i 29. lipnja 2019.
Zogreb i jo
(akrostih u kajkavskom dijalektu)


Zogreb je mene kak dišeče i toplo materino krilo,
Očinske duše i srca mefka, tero je sakomu milo;
Grod je on teri zno lubiti i teromu je saki gost prijatel,
Reče i gosponu i seloku i bedoku - dobro si mi došel!
Eto, zaradi toga, pesme mu pišem, žnem se pločem, veselim,
Bogatašica i sirotica, grešnica i svetica negva biti želim...

I tak, imamu se rada, moj Zogreb i jo, nek to saki zno!

Jo ga, kak i pradedi moji, z lubavi v srdošce mečem,
Odu mu pevam i zajnega AMEN na kraju molitve rečem!

ZM

lipnja 2019.