Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, May 13, 2019

“SPLIT NA DLANU”, 2019., NIŠTA KONTRA SPLITA

Iz zbirke radova „SPLIT NA DLANU“ objavljene u nakladi KULTure sNOVA, Zagreb. Ovaj PRVI MEĐUNARODNI PJESNIČKI FESTIVAL SPLIT NA DLANU održan je 3. i 4. svibnja 2019. kada sam putovala u Sinaia na Europski poetski festival u organizaciji predsjednika Trandafira Simpetrua, te zamolih prijateljicu da u našen lipon Splitu pročita moju pismu.
Stoga, HVALA našoj dragoj sanjarki Slavici Oki Pažanin što me počastila čitanjem moje pjesme inspirirane onom Dina Dvornika  NIŠTA KONTRA SPLITA“, ali i maestru Zdravku Odorčiću na Zbirci radova s ovoga festivala, koja mi je stigla na kućnu adresu!
NIŠTA KONTRA SPLITA
(akrostih)

Ništa kontra Splita, govorija je Dino
I piva je to, i bija faca, al' ono, do j..a
Šim'ja i talent od čovika, legenda Splita.
Tira je svoje, cilin tilon, ono, iz duše,
A ne zbog svita il' kako vitar puše...

Kad bi mu ne'ko dira u mater il' pâpu,
Oli u dite il' Danijelu, sve bi Dino podnija,
Ne bi se zbog toga potuka, samo bi se svadija.
Te zafrkancije, narav mu je mogla istrpit',
Reka bi svakome ča ga ide, tu je bija bez brige,
Al', ako si mu Split taka, 'vako bi Dino reka:

Sve mi mo'š govorit i kontra cilog svita bit',
Pjuvat' po svemu, al' nikad, nikad po njemu,
Lipon i najlipjen gradu na svitu, mome Splitu!
I nije on tija napisat pismu Ništa kontra Splita,
Tako je ispalo jer bila je tuča i luda kuća u lokalu,
A s mora je šibala južina po mekon maestralu!


svibnja 2019.