Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, November 19, 2018

ANTOLOGIJA hrvatskog haiku pjesništva, 2018.

Uvijek mi dragi haiku stihovi i moj povremeni rad na njima i te kako se isplatio jer je prepoznat, pohvaljen i nagrađen, a najveća nagrada za njega mi je to što su neki od tih radova uvršteni u dvojezičnu ANTOLOGIJU hrvatskog haiku pjesništva/An Anthology of Croatian Haiku Poetry 2008.-2018. – NEPOKOŠENO NEBO 2/AN UNMOWN SKY 2
Antologija je objavljena u nakladništvu Udruge Tri rijeke HPOI Ivanić-Grad, a u njoj su djela 198 autora prostrta na 583 stranice. Ilustrirao ju je akademski kipar i slikar Mihael Štebih, lekturu hrvatskog teksta i narječja odradio je Boris Nazansky, koji je i autor Pogovora dok je korekturu engleskog teksta odradila Elizabeth Harrison-Paj. Urednica Antologije Nepokošeno nebo 2 je Đurđa Vukelić-Rožić, moja haiku mentorica i njihova česta prevoditeljica, osoba koja se ne štedi kada je u pitanju ova pjesnička forma i njen ugled u Domovini i Svijetu.
ČESTITKE svim zastupljenim autorima i ZAHVALA svima koji se na bilo koji način potrudiše da ovo kapitalno djelo hrvatskog haiku pjesništva ugleda svjetlo dana.

listopada 2018.