Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Saturday, July 6, 2019

SEVDAH U POEZIJI, POEZIJA U SEVDAHU - DUBRAVA, 2019.

SEVDAH U POEZIJI, POEZIJA U SEVDAHU – Bila je to večer gdje se sevdah udisao, gledao i proživio, a posebno kod step koraka na sevdalinku, kada su mi suze same potekle i nisam ih ni pokušavala sakriti – rekla je Ljiljana Lipovac suorganizatorica ove manifestacije, koja s Lidijom Puđak, glavnom osnivačicom manifestacije i moderatoricom programa, briljantno odrađuje kulturne susrete u zagrebačkoj Dubravi, te su i ovu večer učinile posebnom i za pamćenje.
POČAŠĆENA SAM NJIHOVOM LJUBAZNOŠĆU I SUSRETOM S DRAGIM PRIJATELJIMA kojima, kao Sreti Stojaković Lužanskom, zbog recitiranja samo jedne pjesme nije bilo teško preći stotine kilometara.
Ako za sevdah kažu da se uz njega i plače i smije, ovaj put se, BOME, i kolo zaigralo. Valjda je to tako u Dubravi u kojoj poetsko i sevdaHsko ili sevdaLinsko kolo vodi svestrani dvojac Lipovac – Puđak.  Teško je odoljeti tome nemiru pa se i ja, eto, uhvatih u njega, a POSEBNO me obradovao susret sa sarajevskim kantautorom i osnivačem ansambla SA RENESANS, dr. Džanijem Hottom, koji piše glazbu za stihove moje pjesme „Dušo“ i kojoj se radujem srcem malog djeteta…
(slijedi foto)
svibnja 2019.