Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, May 14, 2019

UGLAZBLJENA PJESMA "NA OLTARU NAŠE SREĆE" - Nela M.Brovn, 2019.

MOJA DRAGA PRIJATELJCA NELA MARKOVIĆ BROVN, koja živi u San Franciscu, napisala je glazbu na moje stihove pjesme „Na oltaru naše sreće“ i otpjevala ju u čast vječnoj ljubavi svojih roditelja te ih njima i dariva svojom nemjerljivom ljubavi prema LJUBAVI, prema glazbi, prema stihu, prema životu...
Dakako, ja sam pjesmu posvetila svojoj vječnoj ljubavi te ju uglazbljenu primih sa srcem i dariva srcu koje s mojim kuca kao jedno više od 42. godine!
HVALA dragoj prijateljici Neli što mi svojim glazbenim umijećem upotpuni RADOST ŽIVOTA I DIJELJENJA LJUBAVI!!!
Na oltaru naše sreće


Vrijeme je brzo prošlo,
Nanizale se puste godine;
Na plećima je našim njihovo breme,
U zlatne se kose uvukle nitî srebrne...

Ali, na oltaru naše sreće,
Sve je kao nekada, dušo;
Isti je na njemu svijeća plâm,
Isti je na njumu, dušo, naše ljubavi žar!

Oko nas je sve više uspomena,
A sve manje tragova mladosti;
Naša su lica sada neka lica druga,
A koraci, poput neželjenih sluga...

Ali, na oltaru naše sreće,
Sve je kao nekada, dušo;
Isti je na njemu svijeća plâm,
Isti je na njumu, dušo, naše ljubavi žar!
---------------------------------
Isti je na njemu svijeća plâm,
Isti je na njumu, dušo, naše ljubavi žar!

svibnja 2019.