Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Wednesday, January 8, 2020

TREĆA NAGRADA ZA HAIKU – OROSLAVJE, 2019

Na 3. po redu haiku natječaju HAIKU KRAJ MOGILE, u Oroslavju, od pristiglih tristotinjak radova, sa svojom Zagorkom uspjela sam se plasirati na III. mjesto u kategoriji ODRASLI, KAJKAVSKI DIJALEKT. Tema natječaja bila je MOST, što je nudilo stotine mogućnosti za napisati haiku, no meni je lampica zasvijetlila pri pomisli na “Tajnu krvavog mosta” omiljene mi hrvatske književnice i prve novinarke u Hrvata, Marije Jurić Zagorke. I TO JE TO!
studeni 2019.