Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, November 19, 2018

„MESOPOTAMIJA 2018“. – Beograd, 2018.

Zahvaljujući mojoj Seki, koju samovoljno „uzeh“ i kao osobnu izaslanicu za moja književna pitanja u Srbiji, to mi ona i ovaj put obavi sve što treba za međunarodni književni natječaj, „MESOPOTAMIJA 2018.“. Velikodušno i s ljubavlju obavlja mi taj posao od „početka do kraja“, dakle, od uplate kotizacije, skeniranja iste i slanja meni na uvid pa do završne svečanosti u čast tom velikom poetskom Skupu.
Ovaj put je na završnici Natječaja imala primiti i dodijeljenu mi Povelju za pjesmu „Mesopotamija ti i ja“ te Zbornik radova koji je sastavni dio ovog priznanja i točka na i organizatora i direktora istoimenog Centra za kulturu u Beogradu, Sabaha Al-Zubeidia.
Pa fotkanje, i opet skeniranje tih dragih mi Naslova te slanje istih za moju biblioteku i album u koji pomno slažem tragove svojeg djelovanja na putu književnog stvaralaštva i općeg dobra...
Stoga mi preostaje i ovaj medij iskoristiti za zahvaliti se mojoj seki Neny na obavljenoj nemaloj zadaći, kao i direktoru tog beogradskog VELEBNOG I MEĐUNARODNO PRIZNATOG kulturnog centra „MESOPOTAMIJA“, pjesniku i humanisti g. Sabahu Al-Zubeidi.
listopada 2018.