Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, August 4, 2016

Goričke večeri, 2016.

Udruga umjetnika „Spark“ Velika Gorica već tradicionalno sudjeluje u sklopu programa Goričkih večeri, manifestaciji koja skoro četiri desetljeća Velikogoričanima nudi bogat kulturni program: od koncerata i kazališnih predstava, izložbi, promocija do radionica i izleta po Turopolju. Manifestacija traje oko mjesec dana i ujedinjuje sve kulturne ustanove na području grada (škole, vrtiće, muzeje, društva, udruge), a na njoj svi mogu pokazati presjek svoga rada ili jednostavno doći i pogledati, poslušati i zapjevati, družiti se... Program se odvija kako u zatvorenim tako i na otvorenim prostorima, a sva događanja su besplatna, što će reći i svima dostupna, samo treba imati volju i pokrenuti se.
Pokrenuli smo se i mi „Sparkovci“ jer bila nam je čast sudjelovati na tako značajnoj i velikoj kulturnoj pozornici grada, na kojoj možemo pokazati da smo (i opet) tu za naše sugrađane, ali i za naše literarno-glazbeno stvaralaštvo.
Ovo sudjelovanje posvetili smo 15. obljetnici postojanja naše Udruge, a tema nastupa bila je vezana za društveno-dnevna zbivanja. U glazbenim točkama nastupao je Dražen Mišerić, frontman banda „Mungos Brothers Blues Band“, sa svojim autorskim skladbama.
Uz rad na organizaciji nastupa, moj osobni doprinos ovoj manifestaciji bio je kazivanje stihova iz mojih pjesama: „Zar ih ne čujete?“ i „Takvi mi ne trebaju“, dok je moje aforizme na temu „Veliki i mali“ čitala Vlasta Zaloker, predsjednica Udruge. (pogledati rubriku Poezija i rubriku Aforizmi)
No, prilika je ovo i za zahvaliti na suradnji mojim Sparkovkama: Jasni Sršen, Marici Mihac, Zorici Krznar Blagec i Vlasti Zaloker, te Sparkovcima: Stjepanu Vitez, Stjepanu Detelić Banskom i Draženu Mišerić. Dakako, i drugim sudionicima ovog „Sparkovog“ nastupa: organizatorici Snježani Špehar, našim fotografima amaterima i našoj cijenjenoj publici.
Hvala i vjetru koji je, poigravajući se sa svim i svačim pa tako i s mojim volančićima na bluzi, spriječio kišu da nam pokvari nastup na otvorenom.
I kažu da: Kada radiš i uradiš; kao i da:


kada ideš...

...i stigneš.

lipnja, 2016.