Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, January 25, 2021

GORDANA SARIĆ (akrostih) - pjesma posvećena prijateljici, poetesi i humanistici - 21.1.2021.

JOŠ KAO MALA NAUČILA SAM TRI NAJVAŽNIJE RIJEČI: IZVOLI, HVALA I OPROSTI... Naučila sam i da lijepa riječ otvara svaka vrata, ali i da ljubav rađa ljubav pa je, evo, davanje jedne ljubavi izrodilo drugu, ovaj put u vidu pjesme. Posvetih je dragoj prijateljici Gordani Sarićkoja je zasluži upravo svojom ljubavlju davanja..., koje dijelim s vama, dragi prijatelji.

GORDANA SARIĆ

(akrostih)

Gordana, imena uznosita,
Osmijeha, vazda ponosita;
Radost svjetla nosi u sebi,
Daje ga svima: meni, tebi...
Anđeoski čistu bjelinu voli,
Nosi je i kad je duša boli!
Aurom zlatnom, za mir moli!

Sarić stihovlja, visne svete,
Amoru Bogu na dlanove lete;
Rajsku ljepotu nudeći srcima
I dušama, čije žiće je ne ima...
Ćute ljubav... i dijele je svima!


Zdenka Mlinar

21.1.2021.

siječnja 2021.