Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, August 17, 2017

Zahvalnica i Pohvala, Sarajevo 2017.

Dragi Blogovci i svi vi koji pišete, koji ćete pisati ili jednostavno volite čitati, bilo je to ovako:
Kao i dva-tri puta ranijih godina, i ove se, 2017. godine, odazivam pozivu Udruženja za kulturu Nova svjetlost Sarajevo za sudjelovanje na 8. MEĐUNARODNOM KNJIŽEVNOM SUSRETU te apliciram sa svoja dva rada (poetskim i proznim). I uobičajeno, ne mislim više na to. Važno da je poslano, i primljeno, se razme.
No, 15. svibnja o. g. stiže mi mail od KNS-a koji nâs sudionike Natječaja obavještava o rezultatima istog. Sadržaj napisanog, dakako, govori o tome koliko je prispjelih radova zadovoljilo propozicije poziva te da je stav žirija da se od prispjelih 233 rada 192 poetska i prozna rada uvrste u zajedničku zbirku manifestacije. - U narednih deset dana, žiri će izabrati i deset radova čijim će se autorima, uz Zahvalu na sudjelovanju, dodijeliti i Pohvala za kreativni doprinos manifestaciji – piše na kraju obavijesti koju potpisuje predsjednik Udruženja Ibrahim Osmanbašić, bosansko-hercegovački književnik i osnivač KNS-a.
I dakako, tražim se među 192 imena koja su pisana abecednim redom... i, evo me! Tu sam pri kraju, moja priča će biti tiskana u Zborniku radova 8. KNS-ovog MEĐUNARODNOG KNJIŽEVNOG SUSRETA - 2017., a zainteresirane se poziva na manifestaciju koja će se održati od 27. do 29. srpnja.
Pa evo u nastavku i tog zadnjeg dijela Preliminarnog spiska izabranih poetskih i proznih radova za zajedničku zbirku učesnika manifestacije „PARALELNI SVJETOVI“:
...
181. Vezuv Bašić (Danska) - ZELENI MALI
182. Vitomir Ćurčin (R.Srbija) - VILINSKE PRIČE
183. Vladanka Cvetković (R.Srbija) - OSMEH ŠTO PRKOSI SMRTI
184. Zdenka Mlinar (R.Hrvatska) - HASAN IZBRISANI
185. Zdravko Goranović (R.Srbija) - ČEDO ČEMERA
186. Zdravko Kokanović Koki (R.Slovenija) – „PRATE ME SVJETLOST...“
187. Zdravko Odorčić (R.Hrvatska) - NOĆAS JE UBIJENA LJUBAV
188. Željko Cesnak (R.Srbija) - NEMOJ MI DIRATI MAJKU
...
Happy sam. Very, very! I'm very good!
No postajem i sretnija kada mi 5. lipnja od g. Osamanbašića stiže i mail sljedećeg sadržaja:
Poštovana Zdenka Mlinar, 
obavještavamo Vas da Vam se od stručnog žirija manifestacije „8.KNS Međunarodni književni susreti-2017“ dodjeljuje  i priznanje „POHVALA“ za Vašu autorsku kratku priču „HASAN IZBRISANI“ za kreativan doprinos manifestaciji. 
Dodjela priznanja će se obaviti u sklopu programa Centralne manifestacije koja će se održati 29.7.2017. godine u Sarajevu.
Bila bi nam čast i zadovoljstvo da prisustvujete manifestaciji, a ukoliko ne budete u mogućnosti priznanje ćemo Vam dostaviti poštom.
Čestitam Vam u ime organizatora manifesatacije.
S poštovanjem,
Ibrahim Osmanbašić,
predsjednik Udruženja
I bilo je jutro, a Ibrahim mi je svojim mailom poželio jako lijepo i DOBRO JUTRO. I mada si svako od doživljenih jutara pokušavam učiniti lijepim i dobrim, ovo mi je bilo posebno. Od 192 rada, moj je među onih deset kojima će se, uz Zahvalu na sudjelovanju, dodijeliti i Pohvala za kreativni doprinos manifestaciji...!
I bili smo, moje dvije ljubavi i ja, u našem lijepom i gostoljubivom Sarajevu. I čitalo se, predstavljalo, upoznavalo, razmjenjivalo knjige, sklapala prijateljstva, išlo malo u čaršiju...
I bilo nam je lijepo, i ponovit ćemo putovanje, i neka „slike“ dalje govore...
P.S. I pozvani smo u Bihać na trodnevnu manifestaciju "Riječi sa Une", kamo ćemo, dakako, ići. I hvala svim sudionicima ove sarajevske manifestacije, koja me je zasigurno učinila duhovno bogatijom i sretnijom osobom, ali i vama s kojima na ovaj način dijelim radost življenja i stvaranja!


Vidi rubriku Proza:
Hasan Izbrisani