Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, July 2, 2019

LUDBREG - Promocija HAIKU zbornika, 2019.

LUDBREG – Centar za kulturu i informiranje s uredničkim Odborom pozvao je i ove godine na suradnju ljubitelje haiku poezije te 8. lipnja u dvorcu Batthyany upriličio i HAIKU SUSRET I PROMOCIJU ovogodišnjeg međunarodnog dvojezičnog HAIKU ZBORNIKA. Od pristigla 825 rada, u Zbornik su uvrštena tek 352, a kao i ranijh godina, mogao se poslati i po jedan rad erotske tematike te ga i ja napisah po prvi put. Nije dobio „Afroditu“, ali je ušao u Zbornik, što mi daje pomisliti da je OK. Prigodno događanju, u suradnji s Japanskim veleposlanstvom upriličena je i izložba japanske kaligrafije i HAIGI sa Susreta iz 2006, a mogla se razledati i Kapelica sv. Križa i Izložba predmeta sakralne umjetnosti u sklopu dvorca.
Domaćini Susreta bili su za 5+, pa sam se, sa štovanjem, pribilježila i za iduću godinu...
(slijedi foto)

lipnja 2019.