Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, June 4, 2019

EUROPSKO PRVENSTVO POEZIJE / CAMPIONATULUI EUROPEAN de POEZIE - Sinaia, 2019.

Želja i trud bili su veliki pa dvojbi ne bi mjesta. – Idem 4. i 5. svibnja u Rumunjsku na dodjelu nagrade koju mi je Prosudbeno povjerenstvo za ocjenjivanje pristiglih radova iz cijeloga svijeta dodijelilo po raspisanom natječaju CAMPIONATULUI EUROPEAN de POEZIE 2019. ROMȂNIA. Jedna sam od troje htvatskih književnika nagrađenih tom specijalnom nagradom pa zahvalna statusom, želim ju doživjeti, osjetiti prisustvo istomišljenika, vidjeti njihova ozarena lica, doživjeti drugu kulturu, sklopiti nova poznanstva i prijateljstva...
Prodajom svojih knjiga, točnije, velikim srcima Fb i inih prijatelja, skupila sam potreban novac za komplicirano putovanje jer prometne veze s Bukureštom pa onda sa Sinaijem jako su komplicirane i skupe. Na putu sam sedam dana. Za dva dana festivala, pet dana putovanja! Od točke A do točke B pa NAZAD, za suputnicu imam pouzdanu i dragu osobu, Bišćanku Refiku Dedić, koja mi je na toj književnoj putešestviji bila poput sestre, prijateljica koju bih ponovno izabrala za putovanje bilo kamo i koliko god dugo. Tu su i drugi važni suputnici pa je ovo prilika za zahvaliti se dragoj i vedroj crnogorskoj poetesi Nermini Adžović Mustagrudić, srpskom književniku Zlatomiru Jovanoviću te drugim usputnim poetskim stvarateljima, čiji cilj je bio Sinaia. Od dva dana boravka u Bukureštu, jedno popodne iskoristili smo za obilazak starog dijela te rumunjske metropole u kojoj se doista ima što za vidjeti…
U svakom slučaju, bilo je to putovanje za pamćenje, koje bih i ponovila, a uz pune ruke nagrada i čaroliju putovanja, nagrađena sam i prihvaćanjem u Obitelj europskih i svjetskih pjesnika, novim prijateljstvima, planovima i nadama.
HVALA mojoj obitelji za strepnju i iščekivanje mojega povratka u njihov zagrljaj i domu svome, zatim, JOŠ JEDNOM, ALI I NAJVEĆA HVALA dragim Fb prijateljima i kolegama koji su mi financijski omogućili ovo putovanje, jer bez njihove potpore ne bih si ga mogla priuštiti! Zahvala ide i Trandafiru Simpetru, predsjedniku SVJETSKE UNIJE PISACA ZA RUMUNJSKU, koji je bio i organizator ovog prestižnog poetskog Festivala! (slijedi foto)
svibnja 2019.