Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, March 13, 2018

Ljubav, to si ti, 2017.

Iz Međunarodne zbirke radova Dušom tebi za Valentinovo - KULTura sNOVA, Zagreb 2017.
Ljubav, to si ti
(akrostih)


Ljubeći ljubav, duša tvoja i srce tvoje
Utkaše ljubav u dušu moju i srce moje;
Brišući vrijeme prije nego smo se sreli,
A da ljubiti, ni ti ni ja, nismo smjeli...
Vjerom zaneseni, i obećanjima svetim smo se kleli!          

Treptajima zanosnim, našu ljubav tada smo ćutili,
Ôdu, posvećenu njenoj vječnosti, k'o da smo slutili! 

Sreća je u tvojoj duši, u tebi cijelom, i danas zboriš,
Izvodiš joj himnu, najljepše stihove za nju krojiš...

Ti, koji se, srcem ratnika, za ljepotu ljubavi boriš
I koji, ljubeći ljubav, u plamenu njenom goriš!!!



siječnja 2018.