Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Monday, March 9, 2020

"MOLITVA ZA MIR" - Zlatna povelja, Mesopotamija 2019.

Ako se radi o MIRU i LJUBAVI prema životu i o ljudskosti, TU SAM. Pa, ako je tu i ZLATNA POVELJA MOJOJ „MOLITVI ZA MIR“ – na Prvom Međunarodnom pjesničkom susretu „POEZIJA BEZ GRANICA“, u organizaciji Centra za kulturu „Mesopotamija 2019. i vrsni iranski poeta Sabah Alzubeidi, opet sam itekako TU... (više u nastavku)

MOLITVA ZA MIR
(akrostih)

Molitva je ovo Svijete - za Čovjeka, za Dijete,
Obavijena koščatim rukama i presahlim suzama,
Luči je treptaj i nada, možda zadnja, baš sada,
Iznemogla i dozivajuća, žedna i gladna, umiruća...
Tamo, gdje zlo caruje, ta iskra svjetla nek' putuje,
Vrelu krvi, koje još razuma ima, neka glazbu štima,
Aleluje zvuke na nj' da slije i gnijezdo ljubavi svije.

Za faunu, floru i nebeski svod, za planetarni sveti hod,
Anarhijama i monarhijama za pouku i milostivu ruku.

Mir trebamo, Svijete, da u sretnosti žive Čovjek i Dijete,
Iznemoglost dobra nad zlim, osnažimo čežnjama tim...
Raju iskonske ljubavi ususret hrlimo - i grlimo se, grlimo!!!
studeni 2029.