Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, June 29, 2021

MOJA GORICO - VIDEO... - Zoran Ranković, 2021.

 DAR OD SRCA, PRIMAM SRCEM...

Hvala cijenjenom kolegi i prijatelju Zoran Ranković na ovom prekrasnom video uratku!

MOJA GORICO
Tišina noći je minula,
Jutro se budi, miriše,
Srce je nemirno,
Ruka radosno piše:
Mirisnu i cvjetnu,
K'o kaplju rosnu,
Bisernu i čistu
Pjesmu proljetnu.

Visinama neka leti,
U pratnji Lucijina svjetla
I suncem pozlaćena,
Na lice nek' ti sleti.
U srce nek' te takne,
I u oku ti zablista,
K'o iskonska ljubav, čista!

Ova pjesma proljetna,
Gorico,
Oazo moja, cvjetna!
---------------------------

(spring gift to my city)

MY GORICO

Night’s silence is over,
And broken morning smells,
This heart is restless,
While hand happily writes:
Fragrant and floral,
Like a dewdrop,
This little spring song,
Pearly and pure.

Let it fly highly
By Lucia's lights followed
Gilded by the sun,
And land on your face.
Let it touch your heart,
And shine in your eye,
Like a pure, primordial love!

This is a spring song,
My Gorico,
My flowery oasis!