Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, August 30, 2019

GLS-ZLATNA MEDALJA I CERTIFIKAT ZA KNJIŽEVNO STVARALAŠTVO i izvrsnost u Tjednom mikro poetskom natječaju, 2019.

NAKON PROŠLOTJEDNOG SREBRA, EVO MOJOJ DUŠI I ZLATA... HVALA, časnom žiriju i mojem velikom učitelju, indijskom pjesniku i humanisti Bhagirath Choudhary💞
Hvala mojoj dragoj Neli na kvalitetnom prijevodu! 💖
WMPC-11
Tema: UNIVERZALNO BRATSTVO
Njegujmo vrtove rajske na izvorima Majke Zemlje,
budimo cvjetovi u kojima zrije sjeme bratstva.
Što sijemo to i ženjemo, reče mudrac,
zato, k'o cvjetovi lotosa, Majci uzeto vraćajmo!!!
Autorica: Zdenka Mlinar
-------------------------------------------------------
Topic: UNIVERSAL BROTHERS
Let's cherish heavenly gardens at the springs of Mother Earth,
let's be flowers where seeds of brotherhood ripen.
What we sow is what we reap, a wiseman said
so, as lotus flowers let's return taken to the Mother!!!
Prijevod: Nela Tomić

kolovoza 2019.