Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, April 26, 2019

BISERI DUHA - UBU, SARAJEVO, 2019.

SARAJEVU NA DAR ZA NJEGOV DAN – Udruženi u ljubavi prema čovjeku i lijepoj riječi, članovi Udruženja bosanskih umjetnika iz Sarajeva i KULTure sNOVA  iz Zagreba, Sarajevu pokloniše dvije knjige. UBU  „Bisere Duha“, a KULTura sNOVA „Sarajevo na dlanu“, dvije riznice SRCA punog emocija, nostalgije, molitve za mir i dobrih želja upakiranih u BISERJA TRAJNE VRIJEDNOSTI.
Čast mi je što sam dijelom tog povijesnog darivanja TVOJEG I MOJEG SARAJEVA, SARAJEVA – GRADA SVIJETA!!!
Uredništvu „Biseri duha“ hvala i na objavi moje priče Majka te nekoliko aforizama!
BISERI DUHA
(akrostih)

Biti ili ne biti, htjeti ili ne htjeti; znati, htjeti, moći,
Ići velik ili mali ispod velikog zvjezdanoga neba,
Sâm sebe željeti ili ne željeti u zrcalu vidjeti,
Eho svoje nutrine moći ili ne moći slušati,
Riječî i djelâ svojih plodove moći ili ne moći kušati,
Istini u oči moći pogledati, srce i dušu joj dati… 

Dubinske su i suštinske važnosti ovozemaljskoga bivstva,
U nasljeđe, potomcima i majci Zemlji, što ćemo ih ostaviti;
Harmonija jednoga vijeka, koju u vječnost možemo ponijeti,
Alegorija ljubavi, koju, djeci Svijeta, trebamo prenijeti!

travnja 2019.