Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Saturday, April 7, 2018

Za ljepotu duše

Povodom obilježavanja Međunarodnog Dana žena, prvo je bio rapisan natječaj od strane Kulturnog centra Mesopotamija iz Beograda, zatim pisanje i slanje radova, a potom i odabir pjesama te tisak knjige Božanstvena ženo.

Za ljepotu duše

Da bi mi usne ljubljene mogle biti,
Usnama ću svojim ljubazno zboriti,
I bar jedan smješak svakome ću dati,
Da mi oči, sjajem zvijezda, mogu sjati.

Da bi moje tijelo bilo zdravo i vitko,
Hranu ću uvijek s drugima dijeliti,
A djeci dozvoliti da mi mrse kose,
Da mi pristaje uz njihove noge bose.

Da mi hôd bude zdrav, a držanje lijepo,
Hodat ću s mislima kako nikada nisam sama,
Druge i drugačije uvijek ću prihvaćati,
Da se mogu obnavljati i potrebitima više davati.

Da jednu ruku imam za sebe, a drugu za druge
I da ljepotu ne čini ono što je na meni
Već ono što je u mom srcu, k'o majci, k'o ženi,
Nikada neću zaboraviti...

Uvijek ću sve činiti
Za ljepotu duše svoje i srca svoga,
Koju želim i s tobom dijeliti, ljubavi –
Danas, sutra i dok je života moga!

(Iz Međunarodnog zbornika radova Božanstvena ženo, Kulturni centar “Mesopotamija”, Beograd, 2018.)
Promocija Zbornika održana je u Beogradu, u hotelu N, 10. ožujka kojoj nisam mogla prisustvovati, ali sam imala osobnu izaslanicu, dragu mi sestru, koja se pobrinula za nastavak i završetak ove lijepe priče.
(više u nastavku)
 ožujka 2018.