Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Sunday, December 22, 2019

MEĐUNARODNI FESTIVAL-SVJ. PRV. U POEZIJI,Rumunjska, 2019.

ANTOLOGIA CAMPIONATULUI MONDIAL DE POEZIE - MEĐUNARODNI FESTIVAL “SVJETSKO PRVENSTVO U POEZIJI”/INTERNATIONAL FESTIVAL “WORLD POETRY CHAMPIONSHIP” – vrijedna Antologija i dodijeljena mi specijalna nagrada žirija (Diploma, Certifikat i medalja).




NAŠA MAJKO ZEMLJO

(akrostih)



Naša si majka, Zemljo, odgojiteljica i hraniteljica,
Ali, i do utočišta i smiraja vječnoga voditeljica.
Šapatom ili pjevom glasnim, u trenu ili dugoj muci,
Amen zadnji od tebe ćemo čuti, milost osjetiti u tvojoj ruci.

Majko svih nas i djece naše, koja će ti u naručje tek stići,
Amajlijo, s kojom se u visine ljudskosti trebamo dići;
Jedina si, u čijem srcu svako stvorenje mjesto ima,
Kraljevna, koja i glazbu svemira nama za ljubav štima.
Okrunjena si zvijezda, što nejači širi krila, ma kakva bila...

Zemljo sveta, naša roditeljice, odgojiteljice i hraniteljice,
Evo, za oprost grijeha te molim, dok biserja krunice brojim;
Majkom te zovem i mlijeko ti iz grudiju bujnih sišem,
Ljubavlju i snagom tvojom, u radosti i tuzi života dišem.
Oprosti nam, Zemljo majko, što povrijedili smo te jako, jako!

Autorica: Zdenka Mlinar 
--------------------------------------- 

BEZVREMENA TAJNA
(akrostih)


Bezvremena moja, ti što po trnju si hodila,
Emocijama srca, za mene zorom zorila,
Zlatnim sjajem puteve mi obasjavala,
Venerinu ljepotu i moć svemira davala,
Rado te ja u ovom svome srcu nosim,
Esenciju tvoje snage, za njega prosim.
Moje si izvorište i utoka što me čeka,
Energija koja me pokreće, svete tišine jeka;
Najsjajnija si zvijezda noćnoga neba,
Amajlija, koja me zlim silama ne da...

Tajna si nedokučiva i moja bezvremena,
Anđeoska melodija mojega vremena;
Jedrima tvojim, plovim morem svoga života,
Nadahnućem tvojim, ispijam obilje divota...
Aleluju ti, MAJKO, kličem - i pjesmu srca pišem! 

Autorica: Zdenka Mlinar