Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, May 5, 2020

POETSKI MARATON "PJESNICI U DOBA KORONE" - PJESMO, 2020.

PRVI SVIBNJA JE, I KIŠA JE, I NEMA SE!?! NE SMIJE SE NI NA TRADICIONALNI GRAH... Pa mi se nekako čini da i ova moja PJESMA, iako napisana prije 7 godina, odgovara i ovom vremenu. "OSTANITE DOMA" 
Pjesmo

Ne želimo razumjeti,
a niti poduprijeti:
tu bezumnu trulež,
taj nezasitni grabež
taj besramni lavež...

Ne želimo razumjeti,
a niti gledati:
tu oholost odvažnu
i proždrljivost stalnu.
Tu kliku, jalnu!

Makar do kraja puta
tugu i suze krile,
i od malih, još manje bile.
Ne želimo razumjeti,
niti dijelom toga biti,

Pjesmo!

Ja ću tebe,
a ti mene od tih zala štititi!

Zdenka Mlinar
(Smisao u Nbesmislu, 2014.)

svibnja 2020.