Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, March 29, 2019

PLAKETA za pjesmu - "MUSI ĆAZIMU ĆATIĆU", 2019.

I ove godine imam čast ZAHVALITI se Kulturnom udruženju "Musa Ćazim Ćatić" na ukazanoj mi prilici biti sudionicom projekta kojim se želi sačuvati lik i djelo bosanskog pjesnika "Muse Ćazima Ćatića" u organizaciji uvaženog i cijenjenog mi Prijatelja Huseina Ismailovića. Dakako, ZAHVALA ide i prosudbenom povjerenstvu na čelu s Ibrahimom Osmanbašićem!
I moja pjesma:
MUSI ČAZIMU ĆATIĆU
(akrostih)



Moć čovjeka, dobrotom si mjerio,
U ljubav se uzdao, s njom se vjerio;
Sretnost stvaranja i davanja samo si želio,
Istinu branio, čistoćom srca je dijelio.

Ćilime si, riječima zlatnim istkane, volio,
Amin, na kraju svojih molitava, govorio;
Zemane svakojake na plećima si nosio,
Iftarima sutonskim, zbog drugih se veselio.
Melecima si pjevao, s njima na ahiret odselio,
U dženetu, duši patnoj, vječni mir si udijelio…

Ćazime, smjelo ti ispisujem ime sada,
Akšamom opijen, stih mi u zanos pada.
Tebi sam, o toj ljubavi, nešto reći rada
Ili tek spomenuti, da mi je utjeha i nada.
Ćutim ju, cjelivam i šaljem srcu Odžaka Grada,
Udišući lažni sjaj Tinova i Matoševa velegrada!


Šifra: Arfiš


ožujka 2019.