Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, February 19, 2016

Smisao u besmislu



Smisao u besmislu je, poput prethodnih mojih zbirki pjesama, tematskog sadržaja, napisan s puno ljubavi i želje za pronalaskom utočišta i topline drugačije od svakodnevne uobičajenosti i rutine. Svaka pjesma u toj knjizi na neki način slavi Pjesmu. Pjesmu kao tješiteljicu, kao učiteljicu, kao prijateljicu. Pjesmu kao svima nam potrebitu molitvu.
Bila mi je velika radost, nakon tri godine čekanja, vidjeti taj svoj pisani uradak konačno u koricama i sa statusom registriranog člana moje obitelji. Bravo, moj Smisle! Dobro mi došao! Moja si srećica; moje si drugo ja; moj si vjetar u leđa,  moje si novo i ljepše sutra..., pomišljah u trenucima onog neopisivog i zauvijek pamtljivog osjećaja pri držanju u rukama knjige koja je do jučer bila samo rukopis i radna verzija. Osjećaja, dobro znanog onima koji stvaraju i čine nešto što ih ispunjava i usrećuje. Pa još s nadom da bi moglo usrećiti još neku dušu, taknuti nečije srce i možda ga potaknuti na neku pozitivnu promjenu.
Dakako, osobni je ovo doživljaj nakon što utkah dio sebe u to što se sada zove književnim djelom, a ja ga se još ne usudim tako zvati, niti kao takvo pogledati. Dovoljno mi je da se zove mojim, da je tu sa mnom, da mi nudi osjećaj samopoštovanja kao izvor novog nadahnuća i inspiracije, kao sretnost mojeg trajanja.
I uistinu, odveo me je moj „Smisao u besmislu“ korak naprijed; ohrabrio me je da ga promoviram u javnosti na način koji knjiga zaslužuje; da svima oko sebe, uz salve lijepih riječi, umjetničkih interpretacija i zvuke glazbe, kažem da je tu.
Odveo me je u svijet novog stvaranja i ostavljanja pisanih tragova koji jednom mogu svjedočiti mojem postojanju i bivstvu na ovom svijetu. Ali i podsjetio na već davno izrečenu i napisanu misao - da ono što nije zapisano, nije se ni dogodilo, nije ni postojalo.
(pogledati rubriku Događanja – Predstavljanje knjige „Smisao u besmislu“)

svibnja 2015.