Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, February 23, 2017

ŽIVOT JE RADOST, 2017.

„ŽIVOT JE RADOST“ - Priroda i društvo I. moja je IV. knjiga satkana od lirskih minijatura za čije pisanje me potaknuše pozitivni komentari na moj prvi pokušaj poetskog izražaja u kratkoj pisanoj formi. A to mi je, lakomisleno ili ne, bilo dovoljno „da me se nagovori“. Za neke kritičare to je haiku poezija ili na njenoj granici, za neke su to aforizmi i epigrami, a za mene su pak lirske minijature – poetske misli, napisane u tri reda, nerijetko i rimovane, kojima iskazujem divljenje i poštovanje prema prirodi i njenim godišnjim dobima, čijoj čaroliji razmjene i onoga što nam nude u svojoj punini rijetko tko može odoljeti. Svjedočanstvo je ovo da se radujem životu i da iz njega pokušavam izvući ono najljepše. Ono najpoticajnije i najsvjetlije. Novu nadu, ljepše sutra, jaču i bolju sebe. Životnu radost!
U knjizi se usuđujem dotaknuti i društvene norme življenja pa i izreći „glasnu“ misao o ljubavi i njenoj važnosti u našim malim životima, ali i napraviti korak dalje te ponuditi i zrnce mudrosti, prijeko nam potrebno za sačuvati dostojanstvo i živjeti život dostojan čovjeka. Za biti i ostati čovjekom.
U stvaranju knjige pomogli su mi mnogi, no izdvojit ću one koji su svojim umjetničkim ili nekim drugim, a ponajviše ljudskim, korakom pomogli staviti točku na ovaj književni uradak. A oni su:  Željko Šajh – tematske ilustracije, Đurđa Jandriš Parać – korektura i recenzija, Zorica Krznar Blagec – osvrt. A tu je, i opet, Vlasta Zaloker koja se, u ime nakladnika, Udruge umjetnika „Spark“ Velika Gorica, pobrinula za tisak.
Stoga, i ovo je mjesto za „napismeno“ ponoviti: Dragi Željko i drage moje „curke“ OD SRCA VAM HVALA!
P.S. Sorry damama, ali Željka stavih na prvo mjesto jer nam je ovdje jedino muško. :)
(Vidi rubriku Događanja - Promocija knjige ŽIVOT JE RADOST, 2017.)

veljače 2017.