Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Friday, July 27, 2018

„CVJETNA RAPSODIJA“ – Moja I. samostalna likovna izložba, 2018.

Da, da i da. Ispunila sam si još jednu životnu želju ili bolje reći, stigla sam na još jedan sanjani i željeni cilj. A taj je da se DOGODILO otvorenje moje I. samostalne likovne izložbe. Mic po mic, rad po rad, cvjetak po cvjetak, što na papiru, što na platnu, skupih i cijeli buket koji je bio dovoljan za upriličiti izložbu u prostoru u kojem sam ih željela izložiti.
Od prvih likovnih usuda, radila sam ciljano i tematski na tome jer mi je želja bila radove izložiti na najljepšem mjestu u Gradu, u proljeće ili s početka ljeta kada je i bujnost prirode na vrhuncu; kada se i cijeli Grad zazeleni i procvjeta. U danima kada se održavaju i Goričke večeri, manifestacija u koju su uključeni razni kulturni programi: koncerti, plesni nastupi, predstave, izložbe te drugi kulturni sadržaji, kojima se u neku ruku slavi i kraj proljeća te početak ljetne stanke kako u školstvu tako i u svim drugim društvenim sferama života u Gradu.
Recenziju za ovu izložbu napisao mi je predsjednik ULIKUM-a, mr. sc. Ante Živković Fošar, kojem zahvaljujem i na nesebičnom zalaganju oko pripreme i odabira radova te dragocjenim savjetima, tim više jer sam u tome po prvi puta, a on je mag iza čijih su godina slikarskog stvaralaštva brojne samostalne i zajedničke izložbe, napisane recenzije i otvorenja. Uz sve to, mr. Fošar je i veliki humanist koji dugi niz godina organizira likovne kolonije diljem Hrvatske i koji se ne štedi kada su humanost i umjetnost u pitanju.
Termin otvorenja ove moje I. velike likovne svečanosti uskladila sam i s terminom tradicionalnog nastupa moje Udruge umjetnika Spark na Goričkim večerima tako da smo imali dva događanja u jednom. Prije Riječi recenzenta, mr. Fošara, izložbu je otvorila i predsjednica Udruge, Nevenka Lang, a sve su nam začinili članovi mješovitog pjevačkog zbora Sindikata umirovljenika Grada Velike Gorice „Turopoljska zvona“, na čelu s voditeljicom Snježanom Špehar, koji su izvedbom prigodnih glazbenih točka ove događaje digli na višu razinu. Stoga, ponavljam ZAHVALE svim sudionicima: Nevenka Lang, mr. sc. Ante Živković Fošar, Turopoljska zvona“, djelatnici GKVG, članovi Udruge umjetnika Spark Velika Gorica i svim dragim gostima koji me počastiše svojim dolaskom.
ZAHVALA ide i mojim kolegama po poeziji Zorici Krznar Blagec i Stjepanu Vitezu na njihovim poetskim uratcima, nastalim upravo za ovu prigodu:
Zorica Krznar Blagec

Svaki i najmanji cvijet uljepšava i krasi ovaj svijet,
A umjetnost oplemenjuje i krasi dušu;
O nama, dakle, ovisi da li je život samo bezbojno platno
Ili umjetnički izvezena dekorativna tkanina!

Na, ponekad, bezličnom, bezbojnom platnu života“,
Likovnjaci izvezuju bezbroj divota;
Tu su: akvareli, ulja na platnu, grafike i portreti,
Ptice, cvijeće, krajolici i druge ljepote kojih se mašta dosjeti…

Zato, čestitke i pohvale, našoj cijenjenoj umjetnici Zdenki,
Koja nam je ovom izložbom podarila ljepotu u obliku cvijeća.

Negdo piše, negdo riše / Stjepan Vitez

Gleda Števo, gleda Ivo,
Cveće zgleda kak ti živo;
Kak to slikati se može
Kak da glediš proave rože.

I u sebi sam se smejal,
Plastično je jen zalea;
Mislil da su rože troajne,
Napunil je sve kopajne.

Moli boga, grdi vraga,
Sve je suvo de je vlaga?
Pomozi mi sv. Ante
Ja već nemrem nosit kante.

Potom se je setil Števo,
Razvlekel je dugo črevo,
Navlažil do volje mile,
Skoro su se potopile!

(više u foto zapisima)
Prvo okupljanje...
... zatim početak otvorenja uz glazbu...
...pa riječ predsjednice Udruge umjetnika "Spark", Nevenke Lang...
...i Riječ recenzenta mr. sc. Ante Živkovića Fošara.
Nakon toga čitanje poezije: poete, Zorica Krznar Blagec i Stjepan Vitez...
...pa još glazbe...
i moja ZAHVALA-SVIMA!
Pa opet glazba članova "Turopoljska zvona" koji su nam bili gosti i na Sparkovom poetsko-glazbenom recitalu, na velikoj terasi Doma kulture, gdje smo priredili i domjenak.
No, prije toga i fotkanje s obitelji, koja mi je najveća potpora...
...te s dragim prijateljicama čija mi je potpora također važna!
Ova događanja zabilježili su i portali GVG: vgdanas i kronikevg (donji linkovi).  
http://www.vgdanas.hr/dogadanja/cvjetnom-rapsodijom-otvorena-spark-ova-vecer/http://www.kronikevg.com/amaterski-pjesnici-pisci-glazbenici-slikari-gorickim-vecerima/

Foto: Kruno Rendulić & Zdenko Mlinar