Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Thursday, December 12, 2019

NEMOJ SINE NIKUD IĆI, Slavonija na dlanu 2019.

Iz zbirke radova „SLAVONIJA NA DLANU“ - KULTura sNOVA, Zagreb - Međunarodna pjesnička manifestacija,  „SLAVONIJA NA DLANU“4. listopada 2019.
NEMOJ SINE NIKUD IĆI
(akrostih)


Nemoj sine nikud ići, pivaju klape, kamen i drača vole te,
Eno, i Vitar s Dinare grleno sinu viče, ne daj da slome te.
Moj dida i ja, drugo vrijeme, ista sudbina, a kameni' gena,
Odjekuje žâl za Svilajom i Petrovim poljem, kakvih nigdje nema.
Jer didovu sudbu Vitar žali, jer i njemu, ka i didi, pravda fali.

Sine moj, samo uči, sve ti uzeti mogu, ali znanje ne,
Izviru riječi istine, starovjekovne, iz žene i majke mene.
Nemoj kod zdravih očiju i ušiju slijep i gluh biti, ne prestajem ja,
E, moj narode, ali što je jedan čovječan spram lopova dva!

Nikud' sine nemoj ići, ječe tamburice diljem zlatne žitnice,
Iako plodna i rodna, široka i duboka, Majka Slavonija milost išće.
Kuće i njive prazne će joj zjapiti, iako joj pjevaju - ja ću se vratiti.  
U svom dvorištu, i Milo Moje sada je gazda, u ataru svi će sve platiti,
Dosta je, jednom glasno i jasno reče, neće njemu vlast sreću graditi.

Ići poštenim putem teško je znaj, i to Vitar s Dinare sinu reče,
Ćaća ti je pošten, u Lijepoj našoj, vire u Boga i ljubav nema veće...
Istina jeca, k'o i Slavonija, koja svoje sinove više vidjeti neće!

listopada 2019.