Naslovna

Naslovna

Uvod

Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge ili s uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato, imajmo snove i živimo ljubav!

Dobro mi došli!



Tuesday, December 5, 2023

Zdenka Mlinar - MOJ KAJ - "Pod murvu, na Krče" u Adamovec 2023.

MOJ KAJ - Festival kajkavskog stvaralaštva "Pod murvu, na Krče" u Adamovcu 2023. - Kategorija odraslog kajkavskog pjesništva... Hvala organizatorima KUD-a "Dragutin Domjanić" na objavi i urednoj dostavi na kućnu adresu"!

DOMOVINA MOJA
(sonet)
O, kak je lepo z tobum rosti,
V tvojemu krilu cvasti;
Z tobum gaziti po iste ceste,
Od šoroga cvetja, venec plesti.
O, kak je lepo, moja lepotica,
Tvoja čer biti, rumenoga lica;
Z krili kak bela golubica,
Dišati koj tvoja mefka fiolica.
Zoto, ze srcem ti pesmu tkem
I od rože na glovu šlajer mečem.
Ogen lubavi ze svega biča vlečem.
Zoto sem koj roža črlena,
Z lepemi rečmi, nacifrana žena.
A ti, Domovina moja, lepotica kakve na svetu nema.


studeni 2023.